woensdag 17 augustus 2011

Jurk met oprijgjes Knippie april/mei


EINDELIJK! Hij is af! Het heeft lang geduurd maar nu kan hij dan toch aan..... Hij is nog niet helemaal naar mijn zin, de afwerking laat hier en daar nogal wat te wensen over, maar ik had de rits al tig keer uitgehaald en was het gewoon zat! De onderste strook (met elastiek aan de binnenkant ertegenaan gestikt) ging juist wel goed.... Thamar is er in iedere geval heel blij mee. En juist die afwerking vind ik toch wel de moeite waard om onder de knie te krijgen en daarom ga ik vanaf september op naailes! Eindelijk is er een plekje vrij op de maandagavond, 1 x in de 2 weken, dus dat is vanaf nu míjn avond!

Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke jurk, ik ben gek op dit soort stofjes, helemaal mijn smaak!
    Alvast veel plezier met je naailessen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk jurkje, nu inmiddels wel wat koud ;-)
    Kan geen e-mailadres van je vinden, daarom reageer ik even zo. Ik begrijp niet helemaal of je wel of niet mee wilt doen met de give-away. Ik denk van wel?

    BeantwoordenVerwijderen