donderdag 24 september 2009

Eindelijk weer iets gemaakt: Roos jas 3023 maat 116

Wat is het al weer lang geleden dat ik mijn laatste blogbericht heb geschreven! Sindsdien is er weer veel gebeurd. De zomervakantie is al weer voorbij en de kinderen gaan al weer voor de 3e week naar school. Myrthe naar groep 8 (ja ja, nog 1 jaar.....), Tessa naar groep 5 en Thamar naar groep 2. We zijn 2 weken met de vouwwagen naar de camping geweest en we hebben allemaal genóten! Op naaigebied is er niet zo veel gebeurd helaas, altijd plannen genoeg maar het realiseren ervan.... De winterjassen van vorig jaar passen allemaal nog, alleen denk ik dat Thamar er niet de hele winter mee vooruit kan, dus daar heb ik nu toch een jas voor gemaakt, van 2 lappen uit de voorraad: een paarse grove rib en een kleurige, vrolijke fleece. Wat leuke borduurtjes er op en klaar! Zelf vind ze hem erg leuk, ik zal ook nog een foto op model maken, maar ze zit nu op school. Het volgende project is de Abacadabra 94, een bloes met broek. Ik heb genoeg stoffen op voorraad, maar misschien morgen toch maar even naar de Stoffenbeurs in Goes....altijd leuk!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten